Portal    Foro    Buscar    FAQ    Registrarse    Conectarse
Publicar Nuevo Tema  Responder al Tema Página 1 de 1

Como Instalar Mods
Autor Mensaje
Mensaje Como Instalar Mods 

Boas tardes, o meu nome é Pablo e ainda que teño dedicado horas o que vou narrar non son capaz de atopar unha solución. Son mestre de baile e creamos un foro para a asociación que montamos en Gondomar a 13km de Vigo. Este foro é de phpbb 2 (Powered by phpBB 2.0.22 © 2001-2004 phpBB Group) e está en www.phpbb88.com/esencialatina a idea era instalar unha serie de Mods que nos permitisen por videos e música no foro e maila que sei como se instalan (cambiando os datos que o mod nos indica), non dou atopado o texto que teño que modificar.

É dicir, eu abro o foro, vou o panel de administración pero non sei que máis teño que facer para que me aparezan as letras e o texto a cambiar según as indicacions do mod. Levo xa un tempo tratando de arreglalo pero inda que visitei unha chea de páxinas nadie me solucionou o problema.

Recentemente creei outro foro en phpBB 3 (http://esencia_latina.atfreeforum.com/) pensando que neste esas modificacións serían máis doadas pero tampoco sei como empezar a insertar os mods e para máis problema ven preestablecido para inglés máis non sei cambiarlle o idioma por que non sei como modificalo.

Non sei se para modificar as cousas teño que aloxarme nalgunha páxina ou como facer pero o caso e que non sei onde se atopan as ordenes internas do foro para cambialas. Sólo sei facer o que os menus me permiten dentro do formato que eles prestan. Agradeceríalle moito a sua axuda. E se hai alguén que me poida aconsellar algo deixo a miña dirección de msn.  

Pido perdón polas posibles molestias que poida ocasionar e de antemano dou as gracias pola atención que me adican.

Desconectado Ver perfil del usuario Enviar Mensaje Privado
Descargar Mensaje Volver arriba Página Inferior
Web hosting
Mensaje phpbb2 e phpbb3 mods 

ola
podes poñer os enderezos dos mods que queres instalar?
senon non podemos axudarche

o phpbb3 preinstalado en galego e o phpbb2 tamen en galego podes baixalos de
http://www.egalego.com/phpbb/
saudos

Desconectado Ver perfil del usuario Enviar Mensaje Privado
Descargar Mensaje Volver arriba Página Inferior
Mostrar mensajes anteriores:   
Ocultar¿Este tema fue útil?
Compartir este tema
blinkslist.com blogmarks.net co.mments.com del.icio.us digg.com newsvine.com facebook.com fark.com feedmelinks.com furl.net google.com linkagogo.com ma.gnolia.com meneame.net netscape.com reddit.com shadows.com simpy.com slashdot.org smarking.com spurl.net stumbleupon.com technorati.com favorites.live.com yahoo.com DIGG ITA Fai Informazione KiPapa Ok Notizie Segnalo

Publicar Nuevo Tema  Responder al Tema  Página 1 de 1

Usuarios navegando en este Tema: 0 Registrados, 0 Ocultos y 1 Invitado
Usuarios Registrados conectados: Ninguno

Lista de Permisos